top of page

🐈‍⬛Kot Erwin i tajemnica milczącej kukułki / Arleta Remiszewska🐈‍⬛

TYTUŁ: Kot Erwin i tajemnica milczącej kukułki

AUTOR: Arleta Remiszewska

WYDAWNICTWO: Czytalisek

DATA PREMIERY: 31.10.2023

MOJA OCENA:⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️/10.


Cześć,


w te pochmurną, wietrzną i niezbyt zachęcającą do wyjścia niedziele, przychodze z recenzją książeczki dla dzieci pt. Kot Erwin i tajemnica milczącej kukułki.


Bardzo lubię książeczki dla dzieci, mam ich mnustwo, chociaż sama nie mam, ani nie planuje mieć swoich własnych pociech, to z wielką chęcią obdarowuje książeczkami dzieci z mojej rodziny. Na przestrzeni ostatnich lat powstało wiele cudownych historii, które niosą za sobą zaskakujące zakończenia oraz morały, z którymi nie sposób się nie zgodzić. Taką książeczką jest właśnie wyżej wymieniona pozycja. Chociaż jest napisana ona trudnym językiem i uważam, że dla małego dziecka może ten jezyk być nie do końca zrozumiały, to pozycja przeniosła mnie w wspaniały świat przedstawiony oczami kota Erwina. Erwin postanowił rozwiązać tajemniczą zagadkę zaginionej kukułki z ratuszowskiego zegara. Czy przebiegły kotek znajdzie przestępcę, który skradł jego wyznacznik północy? Dowiecie się, jeśli przeczytacie pozycje.


Sama książka jest wydana w przepiękny sposób. Ślicznie ilustrowana z przepiękną okładką dodającą tajemniczości, id razu wpada w oko. Duża czcionka sprzyja czytaniu, szczególnie dzieciom, które dopiero zaczynają "grubszą" przygodę z czytaniem. W praktyce mamy tutaj ponad 120 stron, jednak jako dorosła osoba przeczytałam ją w jeden, przyjemny wieczór.


W historii znajdziemy wiele zagadek psychologicznych i tajemnic, które Erwin koniecznie musi rozwiązać. Książeczka jest fajnym wprowadzeniem dziecka w świat tajemnic i zagadek, które później mogą przełożyć się na czytanie książek detektywistycznych (taką pozycją na początek może być Detektyw Pozytywka autorstwa Kasdepke oraz wszelkie książki ze świata Sherloka Holmesa).


Ogólnie książeczka, choć z zawartym trudnym słownictwem przypadnie do gustu młodym czytelnikom, tak jak mi i spędzą oni przyjemny czas, który jeszcze bardziej przybliży ich do czytania książek teraz i w przyszłości.


Polecam,

Wspaniałe Czytanie.


[współpraca reklamowa z Wydawnictwem Czytalisek]

Post: Blog2_Post
bottom of page