top of page

🏔️W ciszy gór / Natalia Kulpińska🏔️

TYTUŁ: W ciszy gór

AUTOR: Natalia Kulpińska

WYDAWNICTWO: White Raven

DATA PREMIERY: 13.02.2024

MOJA OCENA:⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️/10.

Cześć!


Dzisiaj cudowny dzień, piekna pogoda do wychodzenia na zewnątrz... w góry! W ten magiczny i gorący dzień przychodze do Was z klimatyczną powieścią Natalii Kulpińskiej pt. W ciszy gór.


Piekna książka opowiadająca o stracie, miłości do drugiego człowieka, ale i do gór oraz jazdy na motocyklu. Powieść urzekła mnie całkowicie. Główna bohaterka mocno urzekła moje serce. Utorzsamiłam się z nią. Szczególnie, że sama pochodzę z gór i kocham je całym sercem, kocham tam wracać, kocham czuć te adrenalinę i wolność, kiedy wchodzę, na któryś ze szczytów. A wątek z jazdą motocyklem... czuje, jakby ta książka była w jakimś stopniu inspirowana moim życiem.


Cała powieść jest napisana bardzo dobrze. Fabuła jest inna niż aktualne książki, które pojawiają sie na rynku. Emocje, które wychodzą z każdej kolejnej strony są namacalne, a ja sama mogłam wejść do świata głównych bohaterów i poczuć ich strach, miłość i szczęście na własnej skórze. Książka jest za razem smutna i wesoła. Dostajemy od Natalki ogromny rollercoaster emocji, co w książkach uwielbiam najbardziej, szczególnie tych od naszej cudownej autorki.


Mega cieszę się, że sytuacja, w której znalazła sie Joanna potoczyła się właśnie w ten sposób, a nie inny. I mimo, że czułam okropny żal z powodu tego, co spotkało główną bohaterkę, to ubóstwiam wydarzenia, które stanęły na jej drodze i ludzi, którzy wokół niej byli.


Opisy wydarzeń czy samych miejsc, które odwiedzamy wraz z Joanną są tak napisane, że mogłam bez problemu znaleźć się w tamtym czasie i miejscu. Oczami wyobraźni widziałam te cudowne krajobrazy.


Cała książka jest dla mnie czymś cudownym, bardzo dobrze się przy niej bawiłam. Płakałam wraz z Joanną i cieszyłam się wraz z Arturem. Czułam miłość Liz do Joanny i każdemu życzę takiej przyjaźni w swoim życiu.


Bardzo polecam!


Wasza,

Wspaniałe Czytanie.


[Współpraca z wydawnictwem White Raven i Natalią Kulpińską]

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page