top of page

🌏Wałbrzych Ściśle Tajne / Robert Foks🌏

TYTUŁ: Wałbrzych Ściśle Tajne

AUTOR: Robert Foks

WYDAWNICTWO: Warbook

DATA PREMIERY: 22.11.2023

MOJA OCENA:⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️/10.

Cześć! W dniu dzisiejszym przychodzę do Was z ostatnią recenzją w tym roku! Żegnam 2023 i witam 2024!


Dzisiaj wpadam z recenzją książki, którą dostałam od Wydawnictwa Warbook. Jest to książka kryminalna, która dosłownie porwała mnie do swojego świata. Nie czytam raczej polskich kryminałów, ale ta powieść ma w sobie coś ciekawego i przyciągającego, ponieważ dzieje się stosunkowo niedaleko mojego aktualnego miejsca zamieszkania.


Książka kryminalna, fakty połączone z fikcją, które są świetnie opisane. Główny bohater, który za wszelką cenę chce odkryć prawdę ukrytego skarbu z końca II wojny światowej. Mamy tu szereg emocji poczynając od strachu, a kończąc na radości. To właśnie mocno mnie wciągnęło.


Język powieści jest bardzo przystępny dla czytelnika, który nie przepada za zawiłymi opisami, jest prosto i luźno, czyli coś co lubię najbardziej.

Dałabym tylko minus za czasami zbyt długie opisy, jednak jest to bardzo mały minusik całej powieści.


Ogólnie całość książki czytało mi się niezwykle przyjemnie, jestem fanem historii oraz geografii, a ta książka łączy w sobie te dwie dziedziny nauki w bardzo ciekawy sposób. Jestem bardzo zadowolona z tej książki i bardzo dziękuję, że mogłam dostać ją do recenzji. Zostanie ona ze mną na długi czas!


Polecam,

Wspaniałe Czytanie.


#warbook #recenzja #recenzje #blog #blogger #robertfoks

Post: Blog2_Post
bottom of page