top of page

🐶Captive / Sarah Rivens🐶

TYTUŁ: Captive

AUTOR: Sarah Rivens

WYDAWNICTWO: Flow books

DATA PREMIERY: 31.07.2023

MOJA OCENA:⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️/10.

Cześć!

Jak u Was? Jak mija wam żyćko? U mnie git, więc przychodzę do Was z recenzją książki, którą otrzymałam dzięki wydawnictwu Flow books. Dziękuję za egzemplarz do recenzji, a teraz... lecimy! :)


Captive to romans mafijny. Wydana 31 lipca 2023 roku robi furorę na platformie TikTok, zbierając sobie dosyć duże grono fanów, którzy z niecierpliwością oczekują II tomu... zresztą, ja również na to czekam. Książka oznaczona jest ograniczeniem wiekowym 18+, co moim zdaniem jest jednak zawyżone. Uważam, iż powieść spokojnie mogłabym być dla osób 16+. Jest faktem to, że występują w tej książce opisy morderstw, czy też próby gwałtu, jednak w konsekwencji nie są one tak drastycznie opisane, aby uważać, iż osoby po 16 roku życia nie poradzą sobie z przyswojeniem owych scen. Przynamniej dla mnie - nie było nic w tej książce, co sprawiłoby dyskomfort. Nieskromnie się chwaląc (lub nie), czytałam książki, które były mocniejsze, niż ta.


Co do samej fabuły, teoretycznie jest ona oryginalna, praktycznie w większości mafijnych powieściach są kobiety, które sprzedawane zostawały, jako czyjaś własność. Może fakt, iż tutaj zostało tutaj to lekko inaczej opisane, ale zamysł podobny do większości książek tego typu.


Bohaterowie... główna bohaterka czasami doprowadzała mnie do szewskiej pasji. Upierdliwa, trochę "durna", nie dała mi się polubić od samego początku, mimo, że współczułam jej, jej własnej historii i tego co ją spotkało. Główny bohater to samo, często denerwowały mnie jego decyzje i temperament. Nie mogłam czasami zrozumieć tej dwójki.


Play lista do samej powieści to coś cudownego... nie mogłam przestać słuchać!


Ogólnie sama książka przypadła mi do gustu. Szybko się ją czytało, prosty język tylko sprzyjał. Opisy wydarzeń nie były zbyt długie, ani za krótkie, a dialogów było wystarczająco i nie były one zbędne, aby tylko zakleić dziurę w fabule.


Czy polecam? Tak. Powieść nie była najgorsza, nie zawiodłam się, jednak nie sprostała ona moim oczekiwaniom, ponieważ oczekiwałam mocno porąbanej książki z drastycznymi opisami 18+. Być może to właśnie drugi tom zaskoczy mnie mocniej, zobaczymy.


Wasza,

Wspaniałe Czytanie.


[współpraca: Wydawnictwo Flow books]




Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page