top of page

🐍Znienawidzony / Cora Brent🐍

TYTUŁ: Znienawidzony

AUTOR: Cora Brent

WYDAWNICTWO: Ale!

DATA PREMIERY: 27.03.2024

MOJA OCENA:⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️/10.

Hej!


W pochmurny dzień przybywam z książką, której klimat już dawno został wymiany z mojego bloga, jednak czasami wracam do takich historii.


Książka, która wzięłam sobie na dzisiejszy cel to Znienawidzony. Tytuł idealnie odzwierciedla właściciela tegoż tytułu, ale o tym musicie przekonać się sami. Cóż, rzadko ostatnio zaczytuje się w literaturze obyczajowej/romansie, ze względu na oklepane opisy, z którymi możemy spotkać się na niemal wszystkich stronach książki, jednak skusiła mnie ciekawa okładka i... nie żałuje.


Książka ta to bardzo ciekawa pozycja, pełna emocji i dobrego smaku, a przede wszystkim inteligenta, nie napisana na jedno kopyto co, w większości, jej poprzedniczki. Przyciągnęły mnie świetne opisy wydarzeń oraz ciekawe dialogii pomiędzy bohaterami, którzy są serio... dobrze wykreowani, a mówię to bardzo rzadko. Pięknie przedstawiona relacja, jaka łączy kuzynów i opieka jaką wzjamienie się otaczają była bardzo przyjemna do czytania, do czasu.


Poruszenie tematu chorób psychicznych jest zdecydowanie na plus. Były dobrze opisane, bez zbędnego wymyślania czy dodawania im drugiego dna, jak jest w rzeczywistości, tak jest i w książce.


Ogólnie, mogłabym się doczepić do tego, iż czasami akcja rozgrywająca się w książce była zbyt obszernie opisana. Ciągła się i to mi lekko przeszkadzało, jednak książka sama w sobie spokojnie zasługuje na 8 gwiazdek.


Czy polecam? Jasne! Jest to dobrze napisany romans mafijny, przy którym nie będziecie się nudzić, a bohaterowie przypadną Wam do gustu, zupełnie jak jezyk, którym posługuje się autorka.

polecam serdecznie!


Wasza,

Wspaniałe Czytanie.


[współpraca z Wydawnictwem Ale!]

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page