top of page

💜Miasto purpurowych neonów / Natalia Kulpińska💜

TYTUŁ: Miasto purpurowych neonów

AUTOR: Natalia Kulpińska

WYDAWNICTWO: Dlaczemu

DATA PREMIERY: 27.09.2023

MOJA OCENA:⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️/10.

Hej, hej, hej!


Przychodzę z jedną, z dwóch recenzji dzisiejszego dnia! :)

Pierwsza recenzja będzie moją opinią na temat jednej z najnowszych książek Natalii Kulpińskiej pt. "Miasto purpurowych neonów".


Zacznijmy sobie od wprowadzenia.

Powieść opowiada o młodej dziewczynie - Violet Fox, która mieszka z ojcem. Pewnego razu na przeciwko jej domu pojawia się mężczyzna, któremu zepsuło się auto, a że nasza główna bohaterka trochę się na mechanice zna, postanowiła pomóc mężczyźnie, który nie był zbyt miły i stwierdził, iż dziewczyna co do samochodu na pewno się myli. Cóż... no nie XD Czy mężczyzna spróbuje naprawić swój błąd? Sami się przekonajcie.


Historia urzekła mnie od pierwszych jej stron. Mamy tutaj silną i niezależną, młodą kobietę, która przez życie idzie sama, ponieważ nie spotkała nikogo, kto byłby wart jej uwagi. No i mamy głównego bohatera - Williama, który chce wynagrodzić dziewczynie swoje nieprzyjemne zachowanie. No oboje są słodziakami nie z tej ziemi.

Mamy tajemnice związaną z matką dziewczyny, mamy okropnych dziadków, którzy próbują wpłynąć na kobietę i mamy byłą żonę.


Okładka jest FENOMENALNA. Dawno nie widziałam tak ślicznie wykonanej okładki.


Opisy wydarzeń nie są zbyt długie, ale nie są również za krótkie. A sama akcja brnie bardzo sprawnie w przód. Ogólnie całość książki przypadła mi do gustu, jest to przyjemna odskocznia od deszczowych i ponurych dni za oknem, chociaż dla mnie ta historia zakończyła się zdecydowanie zbyt szybko, chciałabym jeszcze z 200 stron, minimum!


Czy polecam historię? Zdecydowanie. Przyjemnie napisana z ciekawymi bohaterami oraz miłym zakończeniem. Idealna na jesienny wieczór z herbatką z miodem i imbirem. Uwielbiam!


Uciekłem. Niczym pieprzony tchórz zwiałem, gdy poczułem, że za cholerę, za żadne skarby całego świata nie chcę opuszczać tej dziewczyny. Poczułem coś więcej niż tylko zwykłą sympatię. Ale nie wolno mi tego czuć. Nie teraz gdy cały świat jest przeciwko mnie. Dlaczego akurat ona?

Polecam,

Wspaniałe Czytanie


[współpraca reklamowa: Wydawnictwo Dlaczemu]




Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page