top of page

🍷🍇Secret : Love&Wine #1 / Nana Bekher🍇🍷

TYTUŁ: Secret. Love&Wine #1

AUTOR: Nana Bekher

WYDAWNICTWO: LoveBook

DATA PREMIERY: 26.07.2023

MOJA OCENA:⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️/10.

Dziewczyna obudziła we mnie uczucia, które nie miały prawa zaistnieć, i wywróciła mój świat do góry nogami.

Cześć! W ten piękny, lipcowy dzień przybywam z przedpremierową recenzją, najnowszej książki Nany Bekher, która premierę będzie miała dokładnie za tydzień! Oliwia zaprezentuje nam swoją najnowszą powieść niedługo, ale ja już mogę Was zapewnić, iż ta książka to historia jest pełna emocji i przyciągania (ale nie ziemskiego, tylko nieziemskiego... Larsa ;)).

Callie to młoda kobieta, która ma chłopaka oraz pracę, jednak już wie, iż długo w obecnym miejscu pracy nie będzie mogła już dłużej przebywać. Jej partner okazuje się szują, z którym prędko kończy znajomość. Główna ma 3 starszego rodzeństwa, z którymi odziedzicza majątek po zmarłych w wypadku rodzicach i wszyscy razem muszą zdecydować, co stanie się z odziedziczonym majątkiem. W tym samym czasie, w życiu kobiety pojawia się mężczyzna, przystojny i bogaty Lars McFadden, jednak Lars skrywa tajemnice... mroczną, a Callie jest tylko zabawką w jego rękach. Co zdecyduje dziewczyna? Jak potoczy się jej los? Tego dowiecie się w najnowszej książce Nany Bekher, pt. Secret. Love&Wine #1.

Oliwia wprowadza nas w bardzo ciekawy świat. Ponownie zapoznała nas z fantastycznymi, bardzo charakterystycznymi bohaterami, a z nich wszystkich moim ulubionym bohaterem okazała się Libby! Świetna, zakręcona postać, która z całą pewnością odzwierciedla mnie samą!

Fabuła na całą książkę trochę typowa... bogaty facet i kobieta z ostrym charakterem, jednak cała ta historia ma w sobie coś, co mnie do niej przyciągało... dlatego przeczytałam ją w jeden wieczór. :D

Bardzo przyjemnie czytało mi się całą powieść. Szybciutko, z emocjami, dobrym opisem seksu, co w przypadku książek Oliwii jest typowe. Świetne opisy, ze smakiem. ;)

Czy będę polecać te książkę? Tak. Historia bardzo mi się podobała, mimo, iż była trochę "typowa", to miała "to coś". Polecam. :) Okładka jest CUDOWNA!


Wasza,

Wspaniałe Czytanie.


[współpraca reklamowa: Wydawnictwo LoveBook i Nana Bekher].


Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page