top of page

🌗Blackout. Gdy zgasną światła / D. Cayton, T. Jackson, N. Stone, A. Thomas, A. Woodfolk, N. Yoon🌗

TYTUŁ: Blackout. Gdy zgasną światła

AUTOR: Cayton, Jackson, Stone, Thomas, Woodfolk, Yoon

WYDWNICTWO: BeYa

DATA PREMIERY: 01.06.2022

MOJA OCENA:⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️/10.


Hej! Mam dosłownie, tydzień wolnego, więc staram się jak tylko mogę nadrabiać zaległości w recenzjach. W ten piękny, letni dzień przychodzę do Was z recenzją książki, która porusza bardzo ważne tematy w ówczesnym świecie.


Zacznijmy!


Opis książki na stronie internetowej mocno mnie zaciekawił. Awaria prądu, panika wśród ludzi i całkowity chaos wśród ludzi, to tematyka książek, którą bardzo lubię, ale nie często się z nią spotykam. Blackout, to książka, która podzielona jest na 6 pomniejszych historii, które w jakimś stopniu się ze sobą łączą. Rozdziały podzielone są między autorów, jak i na akty, jakby pisali oni sztukę, będąc przy tym reżyserami.


Autorki poruszają w książce wiele ciekawych i trudnych tematów, które mają miejsce w naszym obecnym świecie. Problemy czarnoskórych osób, czy osób o odmiennej orientacji seksualnej są tu poruszane na większą skale i w bardzo przyjemny sposób, przynajmniej dla mnie.


Rozdziały napisane zostały w bardzo przejrzysty i zrozumiały sposób. Wszystkie z 6 autorek mają dobrze rozwinięty warsztat literacki. Brak błędów stylistycznych, czy leksykalnych jest dużym plusem. Niektóre z opisów wydarzeń mogły być krótsze, niemniej nie robiło to jakiegoś większego problemu przy zagłębianiu się w lekturze.


Bohaterowie książki byli charakterni i dobrze wykreowani, z żadnym z nich nie miałam problemu. Może na początku, lekko irytowała mnie postawa Tammi, ale później w małym stopniu zaczęłam rozumieć jej zachowanie.


Czy polecam książkę? Tak, jest to przyjemna lektura, którą czyta się stosunkowo szybko, a bohaterowie dają się lubić. Poruszane kwestie w książce, są przedstawione w zrozumiały i ciekawy sposób. Uważam, że są to historie, które umilą Wam wieczór, ewentualnie dwa. :)


Wasza,

Wspaniałe Czytanie.


GALERIA:



15 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page