top of page

🪄Znak i omen / Marah Woolf🪄

TYTUŁ: Znak i omen

AUTOR: Marah Woolf

WYDAWNICTWO: Jaguar

DATA PREMIERY: 07.02.2024

MOJA OCENA:⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️/10.

Cześć,


w dniu dzisiejszym przychodzę z recenzją książki, którą otrzymałam dzięki uprzejmości wydawnictwa Jaguar.

Naszą dzisiejszą "bohaterką" je do książka pt. Znak i omen. Książka opowiada o młodej wicciance imieniem Valea, której rodzice oraz rodzeństwo zostali zamordowani przez Królową Czarownic. Jedyny krewny, który został młodej dziewczynie to jej dziadek, który wysyła ją do świata ludzi, aby tam uchronić ją przed Królową.

Pewnego dnia pojawia się u niej niejaki strzygoń. Kim jest mężczyzna? Jakie niebezpieczeństwo czeka na dziewczynę po powrocie do ojczyzny? Tego wszystkiego dowiecie się po sięgnięciu po lekturę.


Znak i omen to genialna książka dla osób, które uwielbiają dobrą fantastykę z niesamowicie rozbudowaną fabułą oraz światem. Nie zapominając oczywiście o wątku romantycznym, który jest bardzo interesująco opisany. Postaci w książce są bardzo charakterne, a każde z nich odgrywa idealną rolę. Główną bohaterką nie jest jedynie głupią trzpiotką, która podejmuje mocno nieprzemyślane decyzje, ale jest tą, którą ja w tym tomie polubiłam najbardziej.


Jest to moja pierwsza styczność z twórczością autorki, ale już jestem pewna, że nie ostatnia. Po przeczytaniu książki miałam zastój czytelniczy na cały tydzień. Nie mogłam się skupić na żadnej innej książce. Wciągnęłam się w lekturę i jest mi przykro, że na ten moment wydano w Polsce jedynie 1 tom. Czekam na resztę!


Książka jest magiczna, tajemnicza, wielowątkowa, romantyczna, w której przewijają się magiczne postacie oraz zwykli śmiertelnicy. Coś co lubię najbardziej. Brakowało jedynie smoków.


Książka jest zdecydowanie dla osób, które zakochane są w fantatyce. Polecam serdecznie, ponieważ jest ona niezwykle napisana oraz w pewnych momentach wzruszająca. Świetnie się przy niej bawiłam.


Wasza,

Wspaniałe Czytanie


[współpraca z wydawnictwem Jaguar]

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page