top of page

🌍Zeus. Królestwo Oriona / Emilia J. Lee🌍

TYTUŁ: Zeus. Królestwo Oriona

AUTOR: Emilia J. Lee

WYDAWNICTWO: BeYa

DATA PREMIERY: 29.08.2023

MOJA OCENA:⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️/10.

Hej! Z wielką przyjemnością przychodzę dzisiaj z książką, która dosłownie złamała moje serce, rozgniotła mnie na kawałki i nie mogę przeżyć jej zakończenia.


Chodzi oczywiście o debiutancką powieść Emilii J. Lee, pt. Zeus. Królestwo Oriona. Książka łączy w sobie mitologię grecką oraz współczesność. Ten temat jest mi ogromnie bliski, kocham każdą mitologię, ale grecka jest tą, którą znam na wylot. Wzięłam te książkę ze względu na okładkę. Stwierdziłam, iż sama znajomość gatunku oraz wygląd okładki wystarczająco zachęcają mnie do przeczytania powieści. Jakieś było moje zdziwienie, kiedy okazało się, iż książka podoba mi się i to nawet bardzo.


Powieść opowiada o młodej kobiecie - Elenie, która pewnej nocy zostaje "porwana" przez boginie Hestię na swoją planetę w celu wypełnienia misji, którą Hestia przydziela dziewczynie, a ta zgadza się po dyskusjach, które chwile trwają. Elena poznaje Gabriela oraz coraz bardziej zaczyna przyjaźnić się z Hestią. W końcu poznaje swój cel, który musi przekonać do zostawienia Ziemi i nie niszczenia jej - Zeusa, największego i najsilniejszego z bogów greckich. Dziewczyna podejmuje się praktycznie niemożliwego. Czy jej się uda? Sprawdźcie sami, podczas czytania powieści.


Jakieś było moje rozczarowanie, kiedy przeczytałam ostatni rozdział, ponieważ ostatnie zdania załamały mnie całkowicie, rozdzielając moje serce. Chciałam płakać, a na autorce wywrzeć presje szybszego napisania i wydania drugiego tomu.


Bohaterowie - cudowni, każdy potrzebny, każdy charakterny, każdy wspaniały w swoim byciu. Ulubiony - GABRIEL, kocham go.


Opisy wydarzeń, świetne. To, że cała książka, podróże w snach i to wszystko, jak to się łączy, jest opisane w sposób fascynujący, no świetne.


Małym minusem książki są zbyt długie rozdziały. Mogły być ciut krótsze.


Ogólnie cała książka jest mocna polecenia i nie żałuję, że właśnie ją wybrałam wśród książek do wyboru. Świetnie się przy niej bawiłam, nie nudziłam się, a nawet czasami pośmiałam.


Bardzo utożsamiam się w tym wypadku z główną bohaterką. Zawsze, kiedy patrzę w gwiazdy mam wrażenie, że czegoś mi brakuje. Dziękuję za te książkę. Może historia w niej opisana, jest odzwierciedleniem naszego świata. Może ta historia ma rację bytu w tym świecie. Kto wie?


Polecam.


Wasza,

Wspaniałe Czytanie.


[współpraca reklamowa: Wydawnictwo BeYa!]


Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page