top of page

👨‍🚀Dreyn. Walczy by żyć / Kass Ceran👨‍🚀

TYTUŁ: Dreyn. Walczy by żyć

AUTOR: Kass Ceran

WYDAWNICTWO: Warbook

DATA PREMIERY: 01.01.2024

MOJA OCENA:⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️/10.

Cześć!


Recenzja miała pojawić się w niedziele, niestety pochłonęło mnie ponowny maraton Więźnia Labiryntu, tym razem, aby pokazać chłopu co to za uniwersum.

Dzisiaj przychodzę do Was z książką, którą otrzymałam od Wydawnictwa Warbook. Dziękuję za egzemplarz do recenzji.

Dreyn. Walczy by żyć to kontynuacja losów głównego bohatera. Jednak, w tym przypadku mamy bardziej rozbudowaną fabułę, wiele tajemnic, wiele wysoko postawionych ludzi, wiele intryg.

Cała fabuła wymyślona jest w bardzo przystępny sposób. Dużo akcji, wiele wymyślnych wątków, klimat idealny dla osób, które lubują się w tego typu literaturze.

Według mnie, czasami opisy wydarzeń opisane były w dość zawiły, niezrozumiały dla mnie w pewnych momentach sposób. Niektóre opisy musiałam czytać kilka razy, aby zrozumieć w ogóle ich sens. Uważam, iż można było napisać więcej dialogów pomiędzy bohaterami. A jeśli chodzi o samych bohaterów, to warto było zawrzeć na początku książki spis bohaterów, kto jest kim, ponieważ mocno się w tym gubiłam, ze względu na dość wymyślne imiona postaci.

Ogólnie, ta cześć wydaje mi się być lepszą od poprzedniczki. Dzieje się tu więcej, mamy więcej rozbudowanych wątków. Ogólnie, przy tym tomie bawiłam się dużo lepiej, mimo jej kilku wad.

Uważam, że książka jest warta uwagi, a osoby, które lubują się w literaturze science fiction będą mocno zadowolone z historii. Polecam.


Wasza,

Wspaniałe Czytanie


[współpraca: Wydawnictwo Warbook]

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page