top of page

🐍Cmentarz osobliwości / Paulina Hendel🐍

TYTUŁ: Cmentarz osobliwości

AUTOR: Paulina Hendel

WYDAWNICTWO: We need Ya

DATA PREMIERY: 06.09.2023

MOJA OCENA:⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️/10.

Mam przyjemność pisania recenzji następnej książki Pani Pauliny. Historia sama w sobie, serio spoko. Lekko kryminał, lekko horror, ale gdzieś tam w dozą śmiechu.


Główny bohater wykreowany w fajny sposób, charakterny, sprytny, ogarnięty. Natomiast moją ulubioną postacią jest Hela, świetna silna postać, która zapadła mi w pamięć najbardziej.


Świat wykreowany przez autorkę jest ciekawy, pierwszy raz spotkałam się z tak przyjemnie stworzoną rzeczywistością. Mamy tu opisy bardzo dokładne, przez co czytelnik może w większym stopniu wyobrazić sobie wygląd miejsc czy sytuacji.


Co w takim razie nie pasowało mi w powieści? Ta nierozkręcająca się historia. Cały czas akcja ciągnęła mi się mocno i mocno. Rozczarował mnie fakt samochodów i ogólnej nowoczesności w książce. Liczyłam jednak na to, iż akcja będzie działa się w np. XIX wieku.


W samej książce napotkamy ciekawe plot twisty, ciekawe postacie, ciekawe wydarzenia, jednak fakt, iż mi ciągnęła się ta książka to daję dosyć średnią ocenę, co nie zmienia faktu, iż jeśli pojawi się następna książka Pani Pauliny to z chęcią po nią sięgnę.


Czy książkę polecam? Mimo tego, iż lekko mi się dłużyła to tak. Ma ona więcej plusów, niż minusów i to przeważa. Jest ona skierowana do osób 14+ i uważam, że jest to idealnie dopasowany wiek. Polecam.


Wasza,

Wspaniałe Czytanie


[współpraca reklamowa: Wydawnictwo We need Ya].



Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page