top of page

''Cień. Mroczna Pokusa'' Marika Ciok.

Hejka Wspaniali!

Przychodzę do Was dzisiaj z książeczką Mariki Ciok, znanej nam również na Instagramie jako Biblioteka Słów (@bibliotekaslow), której bardzo dziękuję za książkę oraz piękną dedykację. :)



''Cień. Mroczna Pokusa'', to książka fantastyczna - fantasy - co nie zmienia faktu, że jest ona fantastyczna pod względem fabuły oraz akcji.

Nie będę rozwodzić się na temat opisu wydarzeń, ani przybliżania Wam o czym książka jest, ponieważ do tego służy opis na tylnej okładce, który zachęca do sięgnięcia po powieść.


Fabuła książki, bardzo mi się podobała, lubię powieści w których pojawia się przystojny, umięśniony mężczyzna, który z całego serca kocha swoją wybrankę życia i chroni ją na każdy możliwy sposób. Dobrze napisana, język autorki od początku dał się polubić, przez co pochłonęłam ją w jeden wieczór. Uważam, że 200 stron wystarczyło idealnie, aby nic nie zepsuć. :)


O dziwo, żadna z postaci mnie nie denerwowała. Każda zachowywała się racjonalnie oraz dojrzale, nie mam do nich zastrzeżeń.

Najbardziej podoba mi się postać Lilith, potężna, a zarazem najniebezpieczniejsza istota w wykreowanych przez Marikę świecie. Duży plus.


Jedynym mankamentem, jest okładka... po prostu nie jest to mój klimat.


Zakończenie trzyma w napięciu i z wielką chęcią, już teraz zgłaszam się na recenzenta, ponieważ, to co stało się na końcu, przeszło moje oczekiwania i rozdarło moje serce... było mi bardzo smutno.


Książkę bardzo polecam osobom, które uwielbiają fantastykę, historie o pradawnych demonach i dziejach ludzkości, ale również dla własnej przyjemności. Polecam. :)


''- Co ty pleciesz? Od jakich wieków? Przecież my się znamy dopiero kilka dni, pajacu!''

A to mój ulubiony cytat.

Wasza,

Wspaniałe Czytanie.




10 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page