top of page

„Dar” - czy to twoje szczęście, czy przekleństwo? 🔥

„Dar” autorki Doroty Majsterkiewicz, to jedna z lepszych książek, które dano mi przeczytać. 🥀 Czytałam ją bardzo dawno temu jako PDF, musiałam kupić ją i mieć w swojej kolekcji. 🦋 Kocham książki w których jest odrobina magii, połączona z mitologią. 💚 Znowu jest to książka polskiej autorki, ale bez polskich imion i miejscowości, co bardzo cenie. Czasami nie podobał mi się język autorki, których czasami wiał krasomówstwem. 😫 Ale przebrnęłam i mi się podobało. 🧜🏼‍♀️ Książka jest dla czytelników mniej wymagających odnośnie fabuły jak i ilości stron, książka ma tylko 232 strony, zatem czyta się szybko i przyjemnie, bez skomplikowanych wątków. 🥀 Czy Dar głównej bohaterki okazał się jej przekleństwem, czy szczęściem? Generalnie bardzo polecam. 😘 Może ktoś czytał? Chętnie przeczytam Wasze opinie w komentarzu! 👄 #bookstagram #bookstagramer #dar #dorotamajsterkiewicz #novares #likeme #followme #f4f #l4l #opiniom #recenzja #books #book #myopinion #blackeye #💎 #mitologia #mitology #🦋 #🥀 #fire #🔥 #autumn

55 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page