top of page

„Dwanaście batów” Paweł Kucharski

Hejka!

Dziękuję Panu Kucharskiemu za możliwość przeczytania książki. Planowałam recenzje wcześniej, jednak katastrofa, która miała miejsce w moim mieście dzisiaj, dlatego dodaje z opóźnieniem.



„Dwanaście batów”, to książka opowiadająca o dziewczynie, która przyjeżdża do większego miasta - Łodzi, w poszukiwaniu lepszego życia i zarobków. Trafia na mężczyznę starszego od siebie, konsekwentnego, zimnego, jednak w jakimś stopniu opiekuńczego.

Nie chce Wam zdradzać fabuły, zachęcam Was tym samym, do przeczytania książki w celu dowiedzenia się, jak potoczyła się ich relacja.


Książka Pana Pawła, to bardzo mocny erotyk. Nie spotkacie tutaj spijania sobie z dziubków, tylko mocny i ostry seks, oparty na pejczach i innych zabawkach erotycznych, na których swoją drogą kompletnie się nie znam. :D


Fabuła jest ciekawa, bardzo przejrzysta, nie nudziłam się czytając ją. Szybko i przyjemnie się z nią uporałam. Bohaterowie nie irytowali mnie, lecz miałam nadzieje, że książka będzie pisana z perspektywy Roberta. Niestety nie mogę mieć wszystkiego. :)


Styl pisania autora jest lekki i byłam pod wrażeniem, kiedy zobaczyłam, że książkę napisał mężczyzna. Nie żebym umniejszała Was, Panowie w świecie literatury, ale nie spodziewałam się, że to właśnie płeć przeciwna może napisać, tak świetny erotyk i do tego tak mocny.

Historia ta jest bardzo nasączona seksem i erotyzmem, bardzo mi się podobała i uważam, że takie książki powinien przeczytać każdy, kto nie stroni od seksu i namiętności.


Zakończenie książki wywarło na mnie duże wrażenie, ponieważ w ogóle się go nie spodziewałam. Gratuluje.

Kończąc. Książkę polecam bardzo z całego serca, nie będziecie się przy niej nudzić, a może weźmiecie przykład z głównych bohaterów i wprowadzicie zmiany w swoim życiu seksualnym. :) Polecam.

Wasza,

Wspaniałe Czytanie.


42 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page