top of page

🐉Dziedzictwo Smoków. Łowczyni / Emilia Ziółkowska🐉

TYTUŁ: Dziedzictwo Smoków. Łowczyni

AUTOR: Emilia Ziółkowska

WYDAWNICTWO: Feniks

DATA PREMIERY: 05.08.2021

MOJA OCENA: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️/10.


Z mojej relacji na instagramie, mogliście już zobaczyć, że książka przypadła mi do gustu w bardzo dużym stopniu. Niemniej chciałabym Wam dzisiaj dopowiedzieć, coś więcej na jej temat.


Dziedzictwo Smoków. Łowczyni, to książka z gatunku fantastyki. Emilia ma dla nas bardzo rozbudowany świat, w którym pojawia się pełno tajemnic i zagadek. Spotykamy silną, główną bohaterkę, która była wychowywana, aby zabijać wielkie „kreatury” zwane smokami. Nie chce Wam więcej mówić, ponieważ musiałbym streścić książkę, a to nie na tym polega.


Fabuła jest oryginalna i bardzo ciekawa. Może na początku miałam z nią problem, ponieważ mniej się działo, ale od środka książki, akcja nabiera tępa i nie można się od niej odciągnąć.


Opisy wydarzeń, miejsca akcji, dialogi są bardzo dobrze napisane, nie ma w nich błędów logicznych, są proste, ale jednocześnie zagadkowe, przy których trzeba chwile pomyśleć. Autorka wprowadza nas w piękny świat smoków i okrutnych ludzi.


Nie wiem, co miałabym jeszcze napisać. Zważając na to, że jest to debiut, to podeszłam do niego z rezerwą. Myślałam, że będzie to książka napisana - byle by napisać, jednak zaskoczyła mnie pozytywnie. Wciągnęła, a koniec zaskoczyć, przez co czuje niedosyt i chce więcej.


Bohaterowie zaskarbili sobie moje serce, każdy z nich był wyjątkowy na swój sposób i rozwinięty, a przy tym bardzo charakterny. Fenir okazał się być moim ulubionym, na wspólne z Czarnym Księciem.


Mam tylko małą sugestie do Wydawnictwa Feniks, aby przypilnowali na następny raz drukarni, która drukuje Wasze książki, ewentualnie korektorów, którzy korygują tekst. Wiele dialogów nie miało przed zdaniem myślników, przez co można było się pogubić, czy to myśli bohaterów, czy też zdania przez nich wypowiadane.


Kochani, uwielbiam fantastykę, ale przez jakiś okres czasu nie miałam okazji czytać jej dużo, ale właśnie mam zamiar to zmienić. Z niecierpliwością czekam na drugi tom od autorki. Zostawiłaś po sobie niedosyt i pragnę go ugasić. Mam nadzieje, że drugi tom będzie równie dobry jak pierwszy i rozjaśni mi wiele kwestii. Gratuluje tak dobrej książki, będzie to jedna z moich ulubionych, które zapamiętam na długie lata i którą będę polecać przy każdej okazji.


Wasza,

Wspaniałe Czytanie.

16 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page