top of page

🔪 Jestem otchłanią / Donato Carrisi 🔪

TYTUŁ: Jestem otchłanią

AUTOR: Donato Carrisi

WYDWNICTWO: Albatros

DATA PREMIERY: 27.04.2022

MOJA OCENA: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️/10.



Hej! Ponownie sobota, ponownie ja! Dzisiaj z czymś innym na moim blogu, ponieważ cały czas pojawia się tu romans lub fantastyka, to dzisiaj wpadam z mrocznym thrillerem, czyli z czymś bardzo rzadkim na moim profilu.


Zapraszam. :)


Donato Carrisi, jest autorem wielu książek o podobnej tematyce, jednak ja pierwszy raz mam przyjemność zagłębić się w jego twórczość. "Jestem otchłanią", to mroczny thriller, który zabierze was w całkiem inną rzeczywistość, mroczną i niebezpieczną, a przy tym tak ciekawą.


Historia, którą mamy przyjemność poznać to całkiem inny wymiar. Jestem bardzo zaskoczona odmienną fabułą. W końcu trafiłam na coś innego i coś fascynującego. Powieść składa się z tak wielu elementów, układających się w bardzo przykrą historię opowiadającą o dorosłym człowieku, który przeżył piekło w dzieciństwie. Jego matka zostawiła go na pewną śmierć i teraz to on decyduje.


Książka bardzo wciąga. Warsztat literacki autora i dobre tłumaczenie z języka włoskiego zrobiło swoje. Powieść czyta się szybko i przyjemnie. Kartka po kartce, a historia wciągała jeszcze bardziej, przy tym była mocno przejmująca.


Może małym minusem - od czasu do czasu, była lekko przewidywalna. Niemniej, taki przypadek był raz na jakiś czas i nie przeszkadzało to w czytaniu i czerpania przyjemności z lektury. Opisy wydarzeń nie były zbyt długie, wręcz idealne. Wolumin to nie grubasek, a przyjemna książka o przyjemnej ilości kartek, idealna na weekend.


Książka, moim zdaniem jest bardzo dobra. Zakończenie zainteresowało i rozbudziło chęć sięgnięcia po inne twory autora. Coś innego, przy tym ciekawego... akcja nie pędzi, ale wciąga. Wszystko pięknie.

Polecam. :)


Wasza,

Wspaniałe Czytanie.


GALERIA:




13 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page