top of page

Jeszcze jeden dzień.

Hejka Wspaniali.

Przychodzę do Was dzisiaj z książką „Jeszcze jeden dzień” Fabia Volo.



Przyznam, że średnio mi się podobała książka. Fakt, na początku było bardzo nudno, po jakimś czasie dopiero akcja nabrała tempa. Jak kto zazwyczaj bywa, główna bohaterka mnie irytowała, ale pierwszy raz główny bohater też. Książka głównie toczy się wokół problemów trzydziestoletniego Giacoma. Oczywiście bardzo podobało mi się to, że lektura była z perspektywy głównego bohatera. Wątkiem książki był romans miedzy Giacomem, a Michaelą. Ich pierwsze spotkanie było jednocześnie ostatnim, ponieważ Michaela wyjeżdża do Nowego Jorku... ale jak wiadomo, miłości nie da się oszukać.

Książka napisana lekkim piórem, idealna na jeden wieczór - szybko się czyta. Jest przyjemna. Bardzo podoba mi się okładka, nie za dużo, wystarczająco - co bardzo doceniam, nie lubię przesadnego słodzenia. Ta jest wręcz idealna, lubię zdjęcia zakochanych par. 🥰


Dzisiaj lekko krócej, ponieważ nie zbyt wiem nad czym się rozwodzić. Książkę mimo wszystko polecam, szybko się czytało. 🥀


Przepraszam Was za moją częstą nieobecność, jednak ostatnio mam takie zamieszanie. Dużo pracuje, a mało odpoczywam. Mam nadzieje, że nie zostawicie mnie mimo moich częstych nieobecności. ❤️


Miłego Wieczorku Wspaniali. 💎


96 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page