top of page

👑Księstwo Trzech Śmierci / Emilia Ziółkowska👑

TYTUŁ: Królestwo Trzech Śmierci

AUTOR: Emilia Ziółkowska

WYDAWNICTWO: Alternatywne

DATA PREMIERY: 14.12.2022

MOJA OCENA: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️/10.

Niedzielne popołudnie, pogoda piękna, więc i ja wracam z wycieczki, na którym pojedliśmy grilla i pobawiliśmy się z naszym piesołem.


Jak obiecałam, tak też robię. Przychodzę do Was z drugą już książką napisaną przez Emilię Ziółkowską. Następna ciekawa, pełna zwrotów akcji i ze świetnie rozbudowanym światem powieść, która z jednej strony mogłaby być książką dla młodzieży, natomiast ja uważam, iż jest to świetna książka fantasy dla dorosłych. Liczne sceny seksu, fakt iż główna bohaterka pracuje w klubie ze striptizem. Nie uważam, że ta książka jest odpowiednia dla osob poniżej 16 roku życia, natomiast na okładce książki nie ma ostrzeżenia, a moim zdaniem takowe powinno być.


Autorka wymyśliła książkę bezbłędną pod względem fabuły. Każdą stronę pochłaniałem z coraz większym zaciekawieniem. Pełno tajemnic, wiele emocji i to napięcie, które utrzymywało się przez cały czas czytania.


Przez cały czas trwania książki czai się masa mrocznych sekretów, które powoli wychodzą na jaw, ale mimo wszystko nie są one do końca dopowiedziane... bardzo lubię takie rzeczy w powieściach, tak. Musiałam przekazać Wam to ponownie. ;)


Jak to zazwyczaj bywa, powieść ma swoje mankamenty, które są do poprawy w następnym tomie. Gdzieniegdzie pojawiające się literówki, czasami opisy byly zdyt długie, czasami akcja wyrywała w przód, a czasami biegła zbyt wolno. Jednak największym moim problemem pozostaje główna bohaterka, która w wielu momentach była mocno egoistyczna, zadufana w sobie, ale miała ona dobre momenty, szczególnie na początku. Reszta bohaterów wykreowana w bardzo ciekawy sposob, charakterni, przystojni ( ;) ) i zaradni, ale skrywający swoje mroczne, drugie ja.


Podsumowując, książkę czytało mi się bardzo przyjemnie i w szybkim tempie. Moim zdaniem jest ona dla starszego czytelnika, ale to już jak kto uważa. ;) Uważam też, iż cena 59,99 PLN za książkę w miękkiej okładce, bez skrzydełek to lekka kraksa. Za duzo. Mimo wszystko, książkę polecam. ;)


Wasza,

Wspaniałe Czytanie.


Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page