top of page

„(...) Kto puści parę, ten dostanie karę.”


W sumie ogólnie rzecz biorąc, muszę się przyznać, że bardzo mi się na początku nie podobała. OKROPNIE. Jednak po paru rozdziałach zaczęła dziać się akcja, więc co za tym idzie bardzo pobudziło to moją stronę kreatywną i z czasem nabrałam do książki „szacunku” i zaufania, że będzie jeszcze lepiej... i? Nie zawiodłam się.


Książka autorki Lauren Oliver pt. „Panika”, to książka opowiadająca o młodej dziewczynie, która porzucona przez chłopaka decyduje się na grę o wielką nagrodę - przepustkę do lepszego życia. Heather, jak jest napisane na odwrocie, zawsze gardziła ludźmi grającymi w „Panike”, ale rozpacz i złość wzięła górę. Chciala udowodnić i sobie, a przede wszystkim utrzeć nosa swojemu byłemu, że da radę przekroczyć swoje własne granice. Czy jej się udało? Jak radziła sobie w trudnych warunkach? Przekonajcie się sami. ;)


Podsumowując - książka godna polecenia. Podeszłam do niej sceptycznie, ale po głębszym rozpoznaniu nie zawiodłam się. Postacie nie irytują - przynajmniej mnie. Napisana zrozumiale, jednak urywki z przeszłości głównej bohaterki nie pomagały w pojmowaniu, co się odwala. Spoko, wyrobiła się. :D Polecam, przeczytajcie, szczególnie jeśli lubicie, akcje, wyzwania i rywalizację.


Polecam i życzę Wam miłego wieczoru,

Wspaniałe Czytanie.


102 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page