top of page

🧝🏼‍♀️Miasto tułaczy / Lisa Lueddecke🧝🏼‍♀️

TYTUŁ: Miasto tułaczy

AUTOR: Lisa Lueddecke

WYDAWNICTWO: Books4YA

DATA PREMIERY: 28.09.2022

MOJA OCENA: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️/10.


Hej, witajcie!


Jakiś czas temu przyszła do mnie książka, którą możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej. Mega na nią czekałam, ponieważ opis zainteresował, a okładka tylko przekonała, że warto sięgnąć po lekturę. Dzięki uprzejmości wydawnictwa Books4YA mogłam zagłębić się w historii i... było warto.


Książka opowiada o młodej dziewczynie - Siy, która pracuje w Gildii, aby w przyszłości zostać Sekretarzem. Dziewczyna w pracy otoczona jest osobami, które potrafią władać magią map, natomiast ona sama jest niemagiczna. Wścibska Siya, pewnego dnia słyszy rozmowę, której usłyszeć nie powinna, przez co nabiera wielu podejrzeń i postanawia wziąć sprawy w swoje ręce i rozwiązać zawiłą zagadkę, którą ukrywa przed nią Gildia, a w tym jej ojciec.


Co ja mogłabym powiedzieć? Historia, to powieść fantasy, a kto jest ze mną od początku, albo od jakiegoś czasu dobrze wie, że fantasy to jest coś, co kocham nad życie. Książka jest napisana bardzo dobrze. Rzadko kiedy spotykam się z fabułą tak rozbudowaną i tak ciekawie wymyśloną jak tutaj. Każdy najmniejszy cal książki jest bardzo dobrze wykreowany, a bohaterowie nie są irytujący, co bardzo mnie cieszy. Feodor w moim sercu na zawsze!


Powieść czyta się szybko i bardzo przyjemnie, ponieważ jest to lekka i niezbyt wymagająca lektura, a jak wiecie, przy książkach uwielbiam się odstresować i nie lubię zbyt dużego zamętu. Czytanie ma być przyjemnością, co w przypadku tej książki jest bezsprzeczne.


Pełna magii, uczuć, tajemnic i zwrotów akcji, to właśnie książka, której szukasz, jeśli lubisz takie klimaty. Opisy akcji czy też opisy krajobrazów napisane sympatycznie i przejrzyście, więc mogłam sobie wszystko ładnie wyobrazić. Warsztat literacki autorki pewnie w jej ojczystym języku jest bardzo dobry, natomiast na polski, powieść została bardzo dobrze przetłumaczona.


Czy polecam? Bardzo. Dawno tak mocno nie zachwyciła mnie książka fantasy, a ta ląduję na liście "do mocnego polecania", ponieważ jest fantastyczna. :)

Idealna na jesienne wieczory przy świecach. Zachwyci Was wykreowany świat, który moim zdaniem jest na 5+.


Wasza,

Wspaniałe Czytanie.



GALERIA:


22 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page