top of page

''Nie Uciekaj'' - Maja Drożdż.

„Nie można wiecznie uciekać.” A więc jestem znów. 🦋 Kochani, przychodzę do Was z „przed recenzją” książki. :D Mianowicie, chcę się z Wami podzielić opinią, którą zdążyłam wyrobić sobie przez ostatnie 200 stron książki autorki @majadrozdz :) Otóż moi drodzy, czytałam fragmenty książki długo przed premierą na grupie „Czytam dalej...” założonej przez autorkę już chyba ponad 6 miesięcy temu. Zainteresowałam się nią, więc zostałam na dłużej. <3 Jak niektórzy, którzy czytali mój wstęp na #bookstagrama, wiecie, że NIENAWIDZĘ polskich książek, głównie dlatego, że nie potrafię przeżyć polskich imion i miejscowości w książkach - no po prostu nienawidzę. Miło się zaskoczyłam i głównie dlatego zaczęłam czytać fragmenty #nieuciekaj na grupie na FB, kiedy zobaczyłam zagraniczne imiona. Po chwili czytania fragmentów na grupie nie mogłam się oprzeć żeby czytać ją dalej... i wyobraźcie sobie moje zadowolenie, kiedy autorka dała informacje o wydaniu książki. 💕 Kochani, do czego dążę? Książka jest świetna - nie przeczytałam jej jeszcze do końca, więc nie oceniam całości tylko moment na którym dzisiaj skończyłam i to co było przed nim. 👄 Książka zapowiada się genialnie, niektóre fragmenty omijałam, ponieważ pamietam je jeszcze z grupy. Jeśli tylko przeczytam do końca, a może mi to troszkę zająć, ponieważ pracuje i uczę się, to recenzja pojawi się tu i na blogu. 🥀 Teraz bardzo ważne pytanie... wolicie whisky z colą czy bez? #bookstagramer #opinion #recenzja #nieuciekaj #majadrozdz #nicole #josh #amy #greg #whiskywithcola #whiskyalone #likeme #sklepikzpokatnej #ulicapokątna




45 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page