top of page

🧚🏼‍♀️Opowieść Wysłanniczki / Angelika Botor🧚🏼‍♀️

TYTUŁ: Opowieść Wysłanniczki

AUTOR: Angelika Botor

WYDAWNICTWO: SQN

DATA PREMIERY: 05.04.2023

MOJA OCENA: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️/10.

Piękna, słoneczna niedziela, której nie mogłam sobie odpuścić, więc przychodzę do Was z recenzją książki, którą skończyłam dosłownie w tym tygodniu.

Tą książką jest oczywiście Opowieść Wysłanniczki, której autorką jest cudowna Angelika.


Opowieść Wysłanniczki to historia młodej Lyrissy, która przez posiadanie cudownych zdolności musi się ukrywać, jednak w swoim życiu nie jest samotna. Ma wspaniałego ojca, który zapewnia jej bezpieczeństwo, przyjaciółkę swojej zmarłej matki, która traktuje ją jak córkę, przyjaciółkę Kiarę i w końcu... przyjaciela Ramseya.

NIE! Nie zdradzę Wam nic więcej, nawet nie proście... po prostu przygotujcie się na karuzele wrażeń i emocji.


Historia jaką przedstawiła autorka w książce całkowicie skradła moje serce... świetnie wykreowany świat, w którym zawarte zostały takie szczegóły, iż przez całą książkę czułam, jakobym to ja była w środku całej akcji...

Fantastyczni bohaterowie, którzy całkiem przywłaszczyli sobie moją dusze, szczególnie Ramsey i Aurelia.

To co już wiesz Angeliko... ukryty przekaz w tytułach rozdziałów! W połowie książki ogarnęłam, co i jak i jestem zachwycona takim rozwiązaniem.


Książka jest tak dobrze napisana... gdyby ktoś mi powiedział (jakbym tego nie wiedziała XD), że jest to debiut autorki, to wyśmiałabym go. Historia jest cudowna i serio, ale to serio... dawno nie czytałam tak dobrej powieści fantasy. Jestem zauroczona, zakochana, podekscytowana i w ogóle wszystko po kolei. 600 stron? Bułka z masłem... tak dobrze i szybko się czyta, że te strony lecą jedna za drugą, a ja sama nie mogłam się oderwać.


Tu więcej nic nie trzeba dodawać. Książka podobała mi się tak bardzo, że sama nie widzę w niej wad i z chęcią przeczytam następną spod pióra Angeliki.

Na koniec chciałabym ponownie Ci pogratulować słońce. Bardzo długo czekałaś na to, aby ktoś wydał twoją powieść i w końcu znalazło się wydawnictwo, które spełniło twoje marzenia. Trzymam kciuki za to, aby już zawsze tak było!


Wasza,

Wspaniałe Czytanie.



Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page