top of page

''Papierowa księżniczka'' międzynarodowym fenomenem?

Odpowiedzmy sobie na ważne pytanie zawarte w tytule.


Czy ''Papierowa księżniczka'' Erin Watt jest międzynarodowym fenomenem?

Ale! Zanim przejdziemy do opinii, powiedzmy sobie co nieco na temat wspomnianej przeze mnie książki.




Książka w Polsce wyszła w 2018 roku. Wydana przez Wydawnictwo Otwarte. To tyle.


Wracając do pytania. Szczerze? Książka jest warta nazwania ją ''międzynarodowym fenomenem'', może mówię tak, ponieważ kocham książki, z rozpuszczonymi bogatymi facetami, którzy później zakochują się w głównej bohaterce i po prostu traktują ją jakby była - dosłownie - z papieru...

Co mi się nie podobało w tej książce, ponieważ nie samymi pozytywami człowiek żyje. Nie podobało mi się, w niej, jak i we wszystkich takich książkach słowa wypowiadane, a konkretniej słowa K*TAS (mam nadzieje, że nie zablokują mi bloga za to :D), C*PA i tym podobne słowa. NIENAWIDZĘ tego typu słownictwa, moim zdaniem jest to poniżające, jak i dla bohaterów, których czytelnik wyobraża sobie jak żywych, jak i poniża autorkę w moich oczach...NIEKULTURALNE to!!!

Ale jak już tak sobie przebrnę, przez te małe zaniedbania, to jest naprawdę godna uwagi książka.

Ogólnie muszę wspomnieć o tym jak bardzo kocham książki pisane z perspektywy faceta, zawsze są one jakoś bardziej urozmaicone... Może kocha je tak bardzo, dlatego, że też bym tak chciała... Hm... trudno stwierdzić. Opisy z perspektywy kobiet są już nudne - moim zdaniem - zawsze to samo nudne trajkotanie, o tym jaki to główny bohater jest seksowny itp...


Nie będę się rozwodzić zbyt dużo, bo komu by się to chciało czytać? :D

Krótko mówiąc, książkę polecam, podobała mi się. Jedyne moje zastrzeżenia, to te o te paskudne słowa. :( Reszta jak najbardziej na TAK. Szybko i zrozumiale się czyta, dużo dialogów. Opisy scen erotycznych jasno opisane. Sceny bójek, przedstawione tak szczegółowo, że niemal czuję to tak jakbym to ja miała tę krew na rękach.


Co do okładki... nie podoba mi się, nie lubię żółtego, ale reszta już jest piękna.


Książkę z czystym sumieniem mogę zaliczyć do jednych z lepszych, które czytałam oraz do międzynarodowych fenomenów książkowych. :)



----------------------------------------------------------------------------------


Recenzja to moja ''subiektywna'' opinia. Nie musisz się z nią zgadzać, ani jej respektować. Zachęcam do samodzielnego oceniania książki w komentarzach.


52 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page