top of page

„Piękny” Agnieszka Kraśkiewicz.

Zaktualizowano: 15 lip 2020

Autor: Agnieszka Kraśkiewicz.

Wydawnictwo: Psychoskok.


Moja cena: ⭐️⭐️⭐️⭐️/5


Bardzo dziękuję Wydawnictwu Psychoskok oraz autorce za możliwość przeczytania tej genialnej historii. :)



Kochani, mam dla Was recenzje „Pięknego” autorki Agnieszki Kraśkiewicz. Książka opowiada o niezwykle pięknym mężczyźnie, który na swojej drodze spotyka kobietę o imieniu Natalia. Spotykają się zupełnie przypadkiem, jednak to co dzieje się później, już nigdy nie było przypadkiem.

„Szybko zgarnęłam z podłogi jego koszulę i ją włożyłam. Drzwi były zamknięte, ale okna... Okna i drzwi balkonowe były otwarte. Wbiegłam na balkon. No i proszę, jak życie potrafi być przewidywalne. Jak w starych romansidłach - były róże, była i drabinka do wspinania się kwiatów. Na myśl - nie wiem czemu - przyszedł mi „Romeo i Julia”. „Tyle, że mój Romeo sobie, ku*wa, poszedł”. ~ Natalia, „Piękny”.

To jeden z cytatów, który po prostu uwielbiam. Przechodząc już do konkretów, książka jak najbardziej w moim klimacie. Uwielbiam mafie, miłość, seks i zaborczych facetów, którzy nie dają odejść kobiecie. Nie brakowało mi tego, autorka wykonała swoją prace bardzo dobrze.

Jednak!

Zawsze musi być jakieś „ale”. W każdej książce musi być ktoś, kto niemiłosiernie mnie irytował, tym razem były to dwie osoby - Dominik oraz Natalia, czasem wydawało mi się, że ich relacja była bardzo toksyczna, nie podobało mi się zachowanie Pięknego w pewnych momentach wobec Natalii, ta zaś była niezdecydowana, a Piękny denerwował swoją zaborczością, jednak nawet te małe „wpadki” nie zniechęciły mnie do przeczytania tej genialnej powieści.

Autorka ma bardzo lekkie pióro, dzięki czemu bardzo dobrze czytało mi się historie dwojga zakochanych. Myślałam, że będzie więcej wulgaryzmów, ale na szczęście nie spotkałam ich tak dużo, jak przypuszczałam.


Podsumowując tę krótką recenzje, książkę polecam i z utęsknieniem czekam na następną część.

Wasza,

Wspaniałe Czytanie.



Zapraszam Was rownież na mojego Instagrama, gdzie znajdziecie rozdanie z okazji 1000 obserwatorów, do wygrania świetna książka + niespodzianka! Trzeba tylko odpowiedzieć na proste pytanie! Serdecznie Was zapraszam. ❤️


209 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page