top of page

🐺PRZEDPREMIEROWA RECENZJA PATRONACKA🐺 ❤️Związane dusze / Nana Bekher❤️

TYTUŁ: Związane dusze

AUTOR: Nana Bekher

WYDAWNICTWO: WasPos

DATA PREMIERY: 25.05.2023

MOJA OCENA: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️/10.

"Dam ci wolność, dam opiekę i prawo do pracy - mówi szczerze. - Będziesz matką nie tylko dla watahy. Zrobię wszystko, byś była szczęśliwa. Będę słuchał, co do mnie mówisz - przekonuje. - Jesteś moją ukochaną, moją przeznaczoną, będziesz moją partnerką nie tylko w życiu osobisty, ale proszę cię..."

Książka, którą dzisiaj Wam przedstawię, to mój cudowny patronat. Ponownie mam tę przyjemność, aby patronować najnowszej książce Oliwii za co bardzo dziękuję i bardzo się cieszę, że mogłam być cząstką jej sukcesu... Ponownie. ;)

Związane dusze to cudowna opowieść o miłości, rodzinie i wzajemnym zaufaniu. Cytat wyżej nie bez powodu został ucięty o dwa słowa, ponieważ odgrywa on wielką rolę w książce. Dzięki tym słowom ja sama zaufałam głównemu bohaterowi. Jednak, czy mężczyźni nie za często mamią Nas cudownymi słowami, które same chciałybyśmy usłyszeć? Cóż, sami musicie sprawdzić, jak wyglądało to w przypadku Ariany i Camilla.

Ciekawa fabuła świetni bohaterowie, którzy na każdym kroku pokazują czytelnikowi, że warto się nimi zainteresować, to tylko namiastka tego, co otrzymacie wraz z genialną okładką książki. Moja ulubiona postać to zdecydowanie Cesar ijego wyczucie czasu. :D

Emocje... te emocję, które od głównych bohaterów czuć na kilometr, które dosłownie wylewają się z kartek, pod ich własnym ciężarem.

Książka z elementami fantasy, mamy wilki, mamy watahy, mamy ciekawe tajemnice, jednak żeby nie było, to dla mnie trochę zbyt płytko potraktowane są te wątki. Chciałabym, żeby książka była w większej części skupiona na tym właśnie uroku fantasy, jednak tu mamy więcej romansu pomiędzy głównymi bohaterami. Nie mówię, że to źle, ponieważ uwielbiam romanse wychodzące spod pióra Oliwii, natomiast nastawiałam się na trochę więcej fantastyki w fantastyce. :D

Kochani, jednak jeśli lubicie właśnie takie klimaty, że nie do końca pasuje Wam fantastyka, ale macie ochotę i lubicie romanse, ale chcielibyście jednak coś zacząć z fantastyką, to ta pozycja jest fantastyczna na lekki początek.

Spędziłam przy tej pozycji bardzo przyjemne dwa wieczory. Fabuła przyjemna, akcja wartka i przyciągająca czytelnika. O okładce już wspomniałam, ale nie mogłabym przejść obok niej obojętnie w księgarni. Jest cudowna! I te piękne wilki o pięknych oczach! <3 Seks pomiędzy bohaterami, jak zwykle u Oliwii (to już dla Ciebie typowe, słońce) na najwyższym poziomie. Nie ma co mówić, nigdy nie brzydzą mnie fragmenty seksu w książkach autorki, ponieważ po prostu są napisane ze smakiem, bez przesadności i zbędnego gadania.

Cóż miałabym Wam napisać? Ze swojej strony bardzo polecam. Przyjemna, lekka i emocjonująca lektura na wieczorki, szczególnie te brzydkie, aby poprawić sobie humor dobrą literaturą, do której ta książka z pewnością się zalicza. Polecam Wam ją szczerze.


Wasza,

Wspaniale Czytanie.


[współpraca barterowa: Wydawnictwo WasPos, Nana Bekher]



Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page