top of page

„Sucinum. Tajemnice bursztynowego szlaku.” Camille O’Naill.

Autor: Camille O’Naill,

Wydawnictwo: WasPos



Kochani moi, jak zawsze na początku pragnę podziękować autorce jak i wydawnictwu za możliwość przeczytania powieści. Dziękuję.

Bardzo zdziwił mnie w tej książce fakt, że jest to połączenie czasów teraźniejszych, naszej technologii i zwyczajów, z... rodowitymi, z krwi i kości Słowianami. Wyobrażaliście sobie kiedyś takie połączenie? Ja też nie, a jednak ktoś wpadł na tak oryginalny pomysł i połączył se sobą tak różne dwa światy. Wielkie brawa dla autorki za wyobraźnie, jaką musiała się wykazać.

Nie będę rozwodzić się i opisywać zdarzenia z książki, ponieważ jest to tak ciekawa i warta przeczytania pozycja, że sami musicie sprawdzić i się przekonać.

Muszę przyznać, że jak raz w książce nie irytowało mnie praktycznie nic, prócz tego, że na początku nie mogłam złapać o co chodzi i przyznam, że lekko się męczyłam, ale przetrwałam, ogarnęłam i nie żałuje. :D

W powieści bardzo podobały mi się opisy, szczegółowe, mogłam sama sobie je wyobrazić z taką precyzją, że w końcu kiedyś mogłabym je zrobić sama. Akcja toczy się sprawnie, lekko - prócz tego początku - zrozumiale, po prostu widać, że autorka ma lekkie pióro i dobrze pisało jej się te pozycje. Postacie wyraziste, Mira zdeterminowana, wie czego chce, nie marudzi, takie postacie kocham w książkach.

Kończąc. Książka leci na regał, na pozycje - najlepsze -, ponieważ bardzo na to zasługuje. Autorce jeszcze raz gratuluje wyobraźni i wspaniałych rodziców, o których wspomniała. Z wielką chęcią sięgnę po następne książki.

Wasza,

Wspaniałe Czytanie.





Recenzja lekko krótsza niż wszystkie inne, ponieważ jestem lekko zabiegana w tej chwili, lecz powoli wracam do rytmu. Miłego dnia. :)

81 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page