top of page

Są tajemnice, o których mówi się tylko szeptem.


Kochani, kochani!!! Przyszedł czas na bestseller, kolejny...

„Szeptem” - pierwszy tom cyklu „Szeptem”, autorki Beccy Fitzpatrick. Przeczytałam już całą serie, jednak będę oceniać je osobno. A więc zacznijmy...

Patch... przyszedł... rozkochał mnie w sobie i tyle go było widać. Ale zacznijmy może od przedstawienia fabuły książki. Patch to tajemniczy i przystojny młody mężczyzna, a więc nie dziwmy się, że szesnastoletnia Nora zafascynowała i od pierwszego wejrzenia zakochała się w Naszym głównym bohaterze. Biedna nasza Nora nie wiedziała, że znalazła się w samym środku wojny między Upadłymi, a Nieśmiertelnymi. Tego możemy dowiedzieć się na tylnej okładce, a więc czemu to pisze? Bo samej sobie musiałam przypomnieć o co chodzi, ponieważ czytałam to 2 lata temu. 💁🏼 Ale spokojnie, pamiętam jaką miałam opinie o tych książkach. :)


Uwaga, teraz będę opisywać swoje wrażenia i uczucia.

A no więc, książka bezpowrotnie porwała mnie w świat wojny, miłości, żalu... namiętności.

Zakochana w Patchcie nie lubiłam Nory, która sama nie wiedziała czego chce, a najbardziej nie doceniała wspaniałego Anioła. Autorka wiedziała jak wstrzelić się w umysły młodych dziewcząt tą postacią, więc rozumiem fenomen książek.


Tom pierwszy może nie jest jakoś szałowo napisany, lecz akcja jak i bohaterowie... dobra, bohater... wciąga i szasta uczuciami młodych dziewczyn. Mogę z czystym sumieniem rzec, że książka mi się podobała, było w niej wszystko co lubię, lub kocham. UWIELBIAM książki z motywem Upadłych Aniołów. Książka generalnie mi się podobała, jednak czasem przymulała, co jest chyba tylko jednym minusem, reszta na dwa plusiki.


Koniec:

Dzisiaj lekko krócej, ponieważ pisze to na wieczór, a lekko jestem zmęczona i nie mam pomysłu. 🤭

W każdym razie, książka bardzo dobra, wstrzeli się w Wasze gusta, lecz obawiam się, że starszy rocznik nie przyjmie książki z otwartymi ramionami, ale próbujcie. Warto. ;)


Miłego Wieczoru,

Wspaniałe Czytanie.




82 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page