top of page

Tajemny Ogień.

”Tajemny Ogień” C.J.Daugherty, Carina Rozenfeld. JEDNA Z NAJLEPSZYCH JAKIE CZYTAŁAM.



Mogłabym na tym poprzestać, ale muszę dalej. Daugherty, od dobrych 6 lat jest jedną z moich ulubionych autorek. Zaczynałam od jej serii „Wybrani”, ale jak się dorobię tych książek u mnie w biblioteczce to Wam napisze recenzje. :D


Zacznijmy więc.

Taylor Montclair. Młoda dziewczyna, polewanego dnia w ataku złości zobaczyła jak rzeczy wirują wokół niej, że ona sama zakłóca przepływ elektryczności. Był w niej tajemny ogień, który musiała okiełznać, do tego ciążyła na niej pradawna klątwa.

Sacha Winters. Młody chłopak, trzynasty pierworodny ze swojego rodu, a za razem ostatni, który tak jak Taylor jest objęty klątwą, która setki kat temu została rzucona przez spaloną na stosie alchemiczkę. Zostało mu 8 tygodni życia.

Nie ukrywam, że poza tym, że czytałam poprzednie książki autorki, to skusiła mnie bardzo okładka. Bardzo tajemnica, kusząca, fascynująca.

Książka sama w sobie to majstersztyk. Jeszcze jak nie sięgnęłam po nią, to i tak już wiedziałam, że będzie jedną z lepszych. Dobrze napisana, jasno i czytelnie. Zdarzenia są opisane bardzo dobrze - spójnie, ciekawie. Jednak w pewnych momentach miałam wrażenie, mówiąc kolokwialnie, że autorki zapomniały jak pisać i zdały się zbyt często na język potoczny, ale to pewnie moje wrażenie. Jak raz nie irytowała mnie główna bohaterka, mimo, że czasem robiła głupkowate rzeczy, ale to chyba tak we wszystkich książkach.

Nie chce rozpisywać się w temacie fabuły i pisać mniej więcej na czym podlega książka, ponieważ zrobiłam Wam rano ankietę z zapytaniem czy czytaliście, ale większość zaznaczyła „nie”, tak więc nie chce Wam psuć lektury.

Ogólnie mówiąc książka godna polecenia, warto mieć ją na liście przeczytanych, szczególnie, że są aż dwie części! Swoją drogą muszę się wziąć za drugą, ale niestety nie mam czasu.

PODSUMOWUJĄC🔪


Bardzo polecam książkę. Jeśli lubicie klimaty pradawnych klątw, miłości, przygody, a przede wszystkim magię, to ta książka jest idealna dla Was! Przeczytajcie, naprawdę warto.

Znów chce Was przeprosić za to, że nie ma mnie tak często, pracuje bardzo dużo, ponad 190h miesięcznie, czasem nie mam siły się ruszyć, a co dopiero napisać coś dla Was, ale staram się i mam nadzieje, że wybaczycie mi to. ☺️

Tak więc moi Kochani, dzisiaj życzę Wam miłego wieczorku,

Wspaniałe Czytanie.



97 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page