top of page

💣Tylko umarli mogą powstać / D. B. Foryś💣

TYTUŁ: Tylko umarli mogą powstać

CYKL: Tessa Brown (tom 3)

AUTOR: D. B. Foryś

WYDAWNICTWO: Dom Wydawniczy D. B. Foryś

DATA PREMIERY: 31.05.2022

MOJA OCENA: ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️/10.


Hej,

Z lekkim poślizgiem, ale jest. Recenzja trzeciego i jak na razie ostatniego tomu, właśnie teraz z przytupem wlatuje na bloga.


Kochani, cóż ja mam napisać na temat trzeciego tomu, skoro jest on tak dobry jak poprzednie tomy, a może nawet lepszy?

Nie chce się powtarzać, z biegiem czasu myślę, że mogłabym napisać jedną recenzje na cały cykl i wyszłoby na to samo. Książki... po prostu, są zajebiste i jest to jedyne określenie, które najbardziej pasuje mi w tym momencie.

Tess jak zawsze, pokazała jaki posiada silny charakter, jak potrafi kogoś obdarzyć silnym uczuciem. Kilian, co mogę powiedzieć? Z każdym tomem kochałam go coraz bardziej i w tym tomie moja miłość jest nieskończona. Jest on jednym z niewielu bohaterów, którzy zapadną mi w pamięć na długie lata.

Akcja dzieje się dynamicznie, bohaterowie są wykreowani w bardzo sympatyczny sposób, czyli tak jak poprzednio. Znów.. nowe podróże, nowe zagadki, nowe niebezpieczeństwa, czyli coś co uwielbiam w książkach najbardziej. Nie miałam kiedy się nudzić. <3

Co dla mnie jest minimalnym minusem, to to, że opisy wydarzeń mogły być w niektórych miejscach lekko krótsze, ale dokładnie taka sama sytuacja była w poprzednich tomach, więc powinnam się tego spodziewać. :D

Pani Dorota w tym tomie spełniła wszystkie moje oczekiwania odnośnie akcji i jej specyficznego humoru, który bezwzględnie kocham. Końcówka... nie zezwalam na takie zakończenie i z nadzieją wyczekuje na dalsze tomy z moimi ukochanymi bohaterami.

Na temat wszystkich tomów mam takie samo zdanie... sztos, zajebiste, dziękuje i żegnam. <3

Czy polecam? Jeszcze jak. ;)


Dziękuję Pani Dorocie za możliwość przeczytania i zrecenzowania całego cyklu o Tessie, jednocześnie ponownie chciałam przeprosić za poślizg w terminach, mam nadzieje, że nie ma mi Pani tego za złe. <3


GALERIA:



9 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page