top of page

🌨️Zawierucha / Maja Drożdż🌨️

Zaktualizowano: 21 sty

TYTUŁ: Zawierucha

AUTOR: Maja Drożdż

WYDAWNICTWO: Dlaczemu

DATA PREMIERY: 18.10.2023

MOJA OCENA:⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️/10.


Cześć!

Klimatycznie, przychodzę do Was z najnowszym dzieckiem Pani Mai, czyli Zawieruchą.


Książka opowiada o kobiecie, która na swojej drodze spotyka nieznajomego mężczyznę. Myląc go ze swoim znajomym zaprasza go do swojego samochodu, ponieważ na zewnątrz panuje okropna zawierucha. Okazuje się, że nieznajomy próbuje odnaleźć się w nowym życiu, które właśnie zaczyna. Oboje uciekają przed swoją przeszłością, szukając lepszego życia. Czy nowa przyszłość przyniesie bohaterom szczęśliwe życie?

Sprawdźcie sami!


Historie czyta się bardzo przyjemnie i szybko. Przeczytałam ją zaraz po premierze na Legimi, ale dzięki wydawnictwu Dlaczemu oraz dzięki uprzejmości autorki dostałam książkę w wersji papierowej.


Bohaterowie zostali wykreowani w przyjemny i lekki sposób. Każdy z nich ma swój odpowiedni epizod w książce i nie są oni zbędni. Autorka mocno wczuła się podczas pisania rozdziałów, które były z perspektywy bohaterów, co jest cudowne, ponieważ ja sama mogłam odczuć te fascynujące emocje.


Ta książka to nie typowy romans. Mamy tu tajemnice oraz śmierć. Więc jeśli tylko lubicie książki obyczajowe z nutką thrillera, to powieści Pani Mai nadadzą się idealnie. Jednak patrząc na okładkę można pomyśleć, iż historia to właśnie taki typowy romans.


To moje któreś z kolei spotkanie z twórczością autorki i za każdym razem jestem zachwycona sposobem jej pisania oraz samymi historiami.


Bardzo dziękuję za egzemplarz książki wydawnictwu oraz autorce. Książkę czytało się fenomenalnie i bardzo mi się podobała. Polecam ją każdemu miłośnikowi obyczajowych książek z dozą thrillera.


Wasza,

Wspaniałe Czytanie


[współpraca: Wydawnictwo Dlaczemu i Maja Drożdż]


Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
Post: Blog2_Post
bottom of page